Sunday 16 February 2014

Hanya kisah

Assalamualaikum...

Its not to let to say welcome February rite..so Hello February...

Okay back to the topic..sebanarnya I am sooooo damn bored n tired of life after school nihh...sakitt kepala..haiiyoo..

Actually I can't wait for this 20 March 2014... hari result SPM kitaorg Batch 96 keluar...urghhh I'm getting sick of everything...it start from tempat kerja..ada kuarterst pekerja hotel ..then ada lah pulak golongan yg suka kacau2 org nih..serius I really hate this kind of people...kadang2 I wish that ada sorg hamba Allah yg aku kenal datang ala2 super hero so dia boleh jdi penyelamat keadaan..tapi it just a wish yg tak pernah came true pon..seddddihhh betol...

+ ada workers kat sini yg sama jugak jenis yg suka kacau org nih tapi puak lain ahh dari budak2 hotel nihh.. memang rasa mcm nak lari ja everytime diaorg datang..they really pissing me off..

I really hope dapat result cepat2 n dapat offer study cepat2 so that I can feel free sikit dari manusia2 macam nihh..n so that I can explore the world n berdikari..


okay thats all TTFN..assalamualaikum

-Dont hope too much,dont give too much,dont love too much,dont hate too much...coz one day things will be opposite to all of those.. ;-)

No comments:

Post a Comment