Thursday 6 February 2014

Welcome to grownup world!! ^_____^

Assalamualaikum...

So merujuk kepada tittle kali nih...ya welcome...haha actualy  being a grownup (evethough tak 18 tahun lagi) was tough..but fun...so lets go one-by-one la ehhh

First the tough part..tough bila most of the things kita kena buat sendiri..n kena belajar lot I mean TONS of new things...pasal driving..people...n lot more

Move to the fun part...of coz bila dah kerja dapat gaji...so yeayh gaji dah dapat boleh la shopping ..tapi kena ingat jugak save sikit for the future kan..hehe
So the another fun part is bila driving best laaa eventhought kena marah ..tapi marah tu untuk bg pandai kan...I really love buat yg part bukit tu...yes enjin ada mati like lebih dri 10 kali...but tak kena marah coz ckgu tu in a good mood hri nih...so it was great...hhaha even my mom macam tak caya I can drive on my own...hahaa

okay thats all for now..

-preapare to meet mcm2 jenis org in future n face it on my own...hehe InsyaaAllah boleh..

GTG assalamualaikum

No comments:

Post a Comment