Friday 9 March 2012

hush please help me!!ohh heart please stop being like this...

hi....
ohh...my heart jgn lah spakat dgn otak aq...please ....u're sending me an untranslateable feeling...its really confusing me...owhh please...klu mcm nih blh mnyusahkn aq utk tidor...please i need my sleep...ohh

hush....virus...virus..virus...yg mna pn x tau nih....eventhough aq dah try to release it through baking but i cant get rid of it wlaupn sikit....ohh its really confusing me....please...i really need to noe just give any hint so that i can bgtau sara to help me lega skit...please!!!....

oh person yg bg aq jd mcm nih....(i dont think so) or maybe ada somthing yg aq lpa...or i will kehilangn smthing..or anything..

hush im really confuse....please....skit kpala aq psai nih...hadoi.....oh please...
aq sgt2 xtau apa yg aq wat slah or anything...i really had no idea + flu skit ari nih...so its hard for me to think...
hush....really3 weird rite now...

arghhh senget ah otak aq nih....or maybe sbb buku yg aq bca 2....tp xda la sgt....hush..must be smthing hush.....i wish i noe it...but i really dont ,sara......mybe smthing nk jd kot....sgt ssah nk ckp...aq rsa since habih exam lg kot...or maybe aq byk sgt ckp or slalu sgt msg or anything ngn depa....hush....tak tak...


damn it!

No comments:

Post a Comment